sâmbătă, 19 aprilie 2008

Femeie foarte bogată

Cu toate că acest blog nu este unul muzical, am vrut foarte mult să pun acest video pentru ca să vedeţi şi să înţelegeţi ce înseamnă cu adevărat să fii bogat. Eu cînd am urmărit pentru prima dată am lăcrimat şi am văzut visul meu cel mai mare pe care la realizat această femeie.

Această cîntăreaţă a reuşit să aprindă luminiţa din suflet la o mulţime de oameni. Aceştea nu au venit acolo să o asculte ci să-i arate acestei femei cît de tare arde flacăra din sufletul lor.

Această cîntăreaţă este cu adevărat o stea care călăuzeşte sufletele oamenilor. Cînd o să reuşiţi să realizaţi şi voi acelaşi lucru o să fiţi cu adevărat bogaţi.





Acest video a fost preluat de pe vaduva.ro

Un comentariu:

  1. DA NO COMMENTS!
    Mersi pentru clip nu am vazut inca asa ceva!
    E BRAVO EA.
    Cu tine deacord 100%

    RăspundețiȘtergere