sâmbătă, 12 aprilie 2008

Despre mine



Eu sunt Igor Poghirca, am 21 de ani plus unul, zodie Berbec.
Sunt născut la 2 aprilie 1986 Chişinău, Republica Moldova, unde
am locuit şi continui să locuiesc. Am făcut gimnaziu în şcoala
medie nr. 10 pînă în clasa 7, după care am continuat în şcoala
medie nr.4 pînă în clasa a 9-a. Ambele instituţii se află în
sectorul Rîşcani, iar mai precis sectorul Poşta Veche.

După clasa a 9-a, deja mă plictisisem de Poşta Veche şi am
hotărîtcă o să plec să continui studiile în altă parte numai să nu
fie la Poşta Veche. Împreună cu prietenul meu cel mai bun de
atunci Denis Gonţa, cu care am învăţat ultimii 2 ani, am hotărît
să mergem laînvaţătură în Romania.

Din motive politice sa primit că nu am putut merge să învăţăm
în Romania, în schimb am nimerit la buget în Colegiul
Financiar-Bancar A. Diordiţă din Chişinău. Cu toate că era în
acelaşi sector Rîşcani, măcar nu era Poşta Veche şi acest
colegiu este aş spune eu cel mai bun din Republica Moldova.
La capitolul cel mai bun, mă refer nu la învăţătura pe care o
oferă profesorii de acolo, cu toate că erau unii foarte buni.
Eu fiind un elev care de fapt cînd işi făcea temele pentru acasă,
era o sărbătoare, mă refer că este bun din punct de vedere a
studenţiei. Datorită domnului Palade, directorului acestei
instituţii, viaţa de student aici este foarte interesantă şi uneori
apare şigustul de învăţătură :) .

Primul lucru care mi-a plăcut la colegiul cel maimult a fost
Balul Bobocelor. Cînd am venit eu la colegiu, acest Bal se
petrecea între grupe, adică era un fel de TVC, o întrecere
între echipe, iar aceste echipe aveau nişte căpitani care se
numeau Bobocel şi Bobocică. Aceste personaje erau alese prin
vot de grupă, eu mi-am pus cadidatura şi am cîştigat. De fapt
nu prea am avut mare concurenţă, pentru că în grupă eram
doar 6 băieţi şi vrio 24 de fete. La bal neam distrat de
minune, ne-am vopsit toată grupa părul cu galben, căci eram
"bobocei", ideia a fost a mea ;) , şi am ocupat locul 3. A fost
unul foarte bun avînd în vedere că eram 9 grupe de anul înîi.

Va urma ...

Un comentariu:

  1. Salut Igor!
    Mia facut placere sa vizitez blogul tau. Cred ca avem aceleasi interese!
    Succese in continuare si te astept si pe blogul meu: www.libertatefinanciara.com

    RăspundețiȘtergere