joi, 17 aprilie 2008

Ucis din fasa



Lamborghini Ferruccio, supercarul ucis din fasa

Inainte de Reventon a fost Ferruccio. Cel mai rapid model din istoria Lamborghini a fost abandonat din lipsa de cereri.



Lamborghini Reventon a fost vedeta grupului Volkswagen in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, supercarul italian smulgand numeroase laude din partea criticilor. Putini stiu insa ca Reventon ar fi putut fi eclipsat de un supercar mult mai rapid si cu un design mult mai agresiv, care nu a mai ajuns insa sa vada lumina zilei.

Este vorba despre Ferruccio, un model sportiv bazat pe actualul Murcielago LP640, care ar fi urmat sa fie produs in doar 10 exemplare, 5 coupe si 5 cabrio. Potrivit oficialilor Lamborghini, Ferruccio ar fi devenit cel mai rapid model din istoria brand-ului italian, supercarul fiind dezvoltat in totalitate de uzina din Sant'Agata Bolognese. Echipat cu acelasi motor V12 de 6.5 litri regasit pe LP640, Feruccio imprumuta linii de design intalnite la vechiul Lamborghini Countach.

Pule Magau, unul din designerii care au lucrat la dezvoltarea supercarului, a declarat ca atunci cand Ferruccio a fost gata, nu s-au inregistrat decat trei comenzi pentru care nu s-a platit insa nici un avans. Pretul fixat de Lamborghini depasea cu mult 1.5 milioane de dolari, de aceea inginerii constructorului italian lucreaza acum la o versiuni cu costuri de productie mult mai reduse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu