duminică, 13 aprilie 2008

Despre "Rogi21"

"Rogi21" este brendul creat de mine şi pe care eu doresc
să-l fac cunoscut în toată lumea. Acest brend are la bază două
componente importante şi care mă reprezintă. Prima parte a
brendului este "Rogi", care de fapt este numele meu "Igor" scris
de la sfîrşit spre început. Acest element al brendului a apărut ca
element ce mă reprezintă în timp ce eu încercam săfac afaceri
pe internet. Ştiu cu siguranţă că fiecare din nou animerit în
situaţiacînd doresc să-şi creeze un Email şi numeledorit deja era
ocupat.

Acest lucru sa întîmplat şi la mine. De fapt la început eu nu a
m avut probleme de genul acesta, deoarece eu utilizam ca nume
pentru a înregistra un Email numele meu de familie "poghirca"
care în mod normal nu era utilizat de nimeni pe internet şi eu
eram foarte fericit. Dar provocarea a apărut atunci cînd eu am
dorit să înregistrez mai multe adrese de Email cu aceeaşi adresă,
cum ar fi yahoo.com , mail.ru, şi altele. Şi cum sar spune dacă
nu-i una , îi alta. Dacă numele de familie nu puteam să-l utilizez,
am recurs la pronume iată că a apărut şi "Rogi"

Cifra de "21" în viaţa mea a apărut cu mult înainte de a atinge
această vîrstă. Prima dată această cifră ma interesat în
momentul cînd am văzut afacerea"Amway". După aceea am
observat că foarte mulţi oameni de succes utilizează această
cifră, poate chiar şi întîmplător.La vîrsta de 21 ani, am luat cea
mai importantă decizie din viaţa mea. Decizia a fost nu ca să
devin bogat, pentru că asta deja îmi doream de cîţiva ani, ci de
a devenicel mai bogatom de pe planetă. În viaţa mea cifra "21"
a apărut de multe ori şi sub diferite forme, asta ma făcut să iau
această cifră ca una care mă reprezintă.

De fapt înainte ca să apară ideea de brănd, această
combinaţia am început să o utilizez cu mult timp înainte, iarăşi
ca nume de Email, sau alte ligin-uri pe internet.

Brăndul "Rogi21" va fi un semn al calităţii, siguranţei şi o
dovadă că în lume totul este posibil şi visele pot deveni realitate.

Va urma ...

3 comentarii:

  1. Intradevar, cindva visele devin realitate! Exista si o fraza : "Daca vrei ceva trebuie foarte tare sa vrei". Iti doresc succes si vezi sa cheltui banii rational. :)

    P.S. - principal e om sa fii!

    Este si o carte pe care ti-o pot recomanda "21 de legi ale liderului". Sorry, dar nu tin minte autorul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îţi multţumesc pentru încredere şi sfat. Despre carte , o cunosc.

    "Cele 21 de legi supreme ale liderului", Maxwell John C.

    RăspundețiȘtergere
  3. salut numele meu este Cosmin si am vazut ca te intereseaza afacerile ca si mine de altfel , eu iti propun o colaborare in legatura cu firma lyoness,astept un raspuns.

    Id de mess ; cosmin_p18

    RăspundețiȘtergere