miercuri, 23 aprilie 2008

Cartea mea

Cunoaştem foarte multe persoane de succes cum ar fi Robert T. Kiyosaki, Bill Gates şi alţii. Totodată cunoaştem foarte multe lucruri despre aceşti oameni şi secretele succesului lor. Da este adevărat că multe lucruri le aflăm din Mass Media, dar în mare parte cele mai interesante şi mai utile le aflăm din cărţile scrise de aceştea. Adică vreau să spun că oamenii bogaţi au obiceiul să scrie cărţi, pentru ai ajuta şi pe alţii să-şi realizeze visele.
În viaţă se întîmplă uneori lucruri la care nu poţi să le dai lămurire. Astfel de eveniment a avut loc şi în viaţa mea. Cînd învăţam la şcoală sau la colegiu, niciodată nu mi-a plăcut să scriu compuneri sau ceva de genul acesta. Acum însă am observat că dacă încep ceva să scriu îmi place tot mai mult şi gîndurile curg pe "hîrtie" (sau mai bine zis pe monitor :) ) foarte uşor şi cu ambundenţă.
Acest fapt ma motivat şi pe mine să scriu o carte.