duminică, 13 aprilie 2008

Eu şi R.T.Kiyosaki







Numele lui Robert T. Kyosaki l-am cunoscut cînd am
început să activez la compania "Amway". Datorită sistemului
de educaţie financiară "Network21" am înţeles cît este de
importantă educaţia financiară pentru a deveni bogat şi de
fapt că banii sunt doar unul din elemente ci nu cel de bază.

Despre cartea scrisă de Robert T. Kiyosaki "Tată bogat,
tată sărac"
am auzit şi chiar am început să citesc "Cadranul
banilor"
, dar din motive că nu prea eram deprins să citesc nu
am finisat de citit. Am citit pe parcurs cîteva cărţi, mai multe
am apucat să le citesc, dar fără ca să termin de citit. Eu
preferam întîlnirile şi uneori ascultam casete sau CD-uri cu
diferite persoane de succes.

În vara anului 2007 am avut norocul să întîlnesc compania
"BTG" (Business Training Grup), care de fapt constituia
un grup de oamenicare prin MLM promovau pe piaţa Republicii
Moldova produsul propus de "Intway World Corporation".
Despre "Intway" ştiam deja de multă vreme din internet şi chiar
doream să mă conectez, dar nu aveam bani virtuali la moment,
aşa că uitasem.

Desigur am devenit partener Intway şi am început să activez
la "BTG". Aici am jucat pentru prima dată Cashflow101. Acesta
este un training de educaţie financiară creat de Robert T.
Kiyosaki


Acest training ma entuziasmat foarte tare şi ma motivat ca să
citesc cît mai multe cărţi scrise de Robert T. Kziosaki. Citind
cărţile scrise de acesta am învăţat foarte multe lucruri despre
oamenii bogaţi şi paşi care ar trebui de urmat. Totodată cărţile
lui mau făcut să-mi placă cititul şi tot el ma motivat să încep să
scriu propria mea carte de educaţie financiară.

De fapt Robert T. Kiyosaki este idolul meu, tatăl meu bogat
şi aş putea să spun "Antrenorul" meu, care mă face să fiu un
jucător puternic in lumea investiţiilor şi să devin campion în
lumea celor mai bogaţi oameni de pe planetă.

Unul dintre visele mele cele mai mari este să mă întîlnesc cu
"Antrenorul" meu Robert T. Kiyosaki
şi nu doar atît ci să-l
invit în ospeţie la mine aici în Republica Moldova.

Va urma ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu