duminică, 13 aprilie 2008

CashFlow





www.cashflowmd.org

Cashflow este de fapt un model de viata, la care pot participa 6 jucatori. Trainingul dureaza 4 ore. Primele 30 deminute sunt pentru a îndeplini bilantil contabil si a face cunostinta cu regulile jocului, urmatoarele 3 ore de joc reprezinta 30 de ani de viata activa din momentul cînd ai finisat studiile si la sfîrsit 30 minute pentru a discuta rezultatele si a face concluzii.

Trainingul consta din 2 piste, cea a soriceilor, adica oamenii saraci si venituri medii si pista rapida care constituie viata celor bogati. În joc participantii au o slujba, primesc un salariu, au posibilitate sa nasca copii, care la rîndul lor maresc cheltuielele si micsoreaza venitul, pot sa cheltuie bani pentru diferite cumparaturi, pot fi concediati, pot sa învesteasca bani în diferite active cum ar fi actiuni, imobil, afaceri mici, afaceri mari si desigur pot sa isi vînda bunuri pe piata, obtinînd profit. Nu lipseste si posibilitatea de a face actiuni de binefacere pentru cei care doresc sau pentru a da a 10 parte din venit la biserica.

Toate aceste lucruri se petrec pe pista soriceilor. Pentru a iesi pe pista rapida, este nevoie ca sa înveti sa investesti si sa creiezi venituri pasive, care de fapt sunt criteriul de baza a celor bogati. Conditia în joc pentru a iesi pe pista rapida este sa creez un venit pasiv mai mare de 2 ori decît cheltuielele si sa ai bani ches 200 000 dolari.

Acest training mă motivează cel mai mult şi de fapt este antrenamentul meu pentru a deveni bogat.

Mie îmi place foarte mult să joc CashFlow şi fac asta aproape în fiecare zi. Din păcate nu am posibilitate să joc foarte des varianta de masă, în schimb joc foarte des în varianta electronică şi anume CashFlow 202 , care este o versiune mai complicată şi dedicată foarte mult bursei de acţiuni şi opţioane.

Datorită faptului că acest training mi-a schimbat în mod radical mie viaţa şi felul de a gîndi, am hotărît să devin antrenor de
CashFlow şi să promovez la cît mai mulţi oameni acest training. Desigur acest lucru necesită foarte multă energie şi răbdare, pentru că oamenii nu prea înţeleg la ce le-ar trebui acest training, dar lucrurile devin mai cerute de oameni atunci cînd devin mai populare. Aşa că eu ştiu că la moment misiunea mea este să fac acest training popular.

Unul din marele vise ale mele este să organizez concursul de CashFlow în Moldova cu premiul mare de 1 000 000 Dolari Americani. Pot să spun că asta va fi foarte curînd şi eu planific ca acestlucru să se întîmple în 2009.

Va urma ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu